Šestá třída s rozšířenou výukou
Zájem o studium na II. stupni ve třídě s rozšířenou výukou anglického jazyka a matematiky projevilo celkem 35 žáků současných 5. tříd, přičemž zájem o angličtinu převyšoval volnou kapacitu.
Kritéria pro zařazení žáků do této třídy byla následující:
- pololetní hodnocení z českého jazyka a matematiky (pro zájemce o matematiku) a z českého jazyka a anglického jazyka (pro zájemce o angličtinu) – zařazení byli všichni žáci se známkami „výborný“ a „chvalitebný“ v obou předmětech. (Tomuto kritériu nevyhověl v zájemcích o matematiku pouze 1 žák, ostatních 12 bylo automaticky zařazeno. U anglického jazyka byl velký převis uchazečů, proto bylo nutné přistoupit k dalšímu hodnotícímu kritériu.)
 - druhým kritériem byl rozřazovací test z anglického jazyka u žáků, kteří měli v pololetí z českého a anglického jazyka známku „chvalitebný“; rovněž sem byli zařazení někteří žáci s lepšími výsledky, u kterých třídní učitel konstatoval jisté výkyvy ve znalostech obou předmětů. Žáci s nejvyšším počtem získaných bodů z výše uvedeného testu pak byli následně vybráni.
 
Plánovaný počet žáků v této třídě byl navýšen z 24 na 27 (díky velkému zájmu).
Vybranými žáky jsou:
| Anglický jazyk | ||
| 1. | Bašíková | Jana | 
| 2. | Bezucha | Zikmund | 
| 3. | Deingruberová | Ema | 
| 4. | Hron | Jan | 
| 5. | Jiráková | Barbora | 
| 6. | Klaudová | Lara | 
| 7. | Konečná | Eliška | 
| 8. | Koukalová | Klára | 
| 9. | Melichar | Jakub | 
| 10. | Nováková | Johana | 
| 11. | Nováková | Eliška | 
| 12. | Ramšák | Patrik | 
| 13. | Štěrbová | Libuše | 
| 14. | Švechovičová | Viktorie | 
| 15. | Vesca | Antonela | 
| Matematika | ||
| 16. | Bělka | Josef | 
| 17. | Dvořáková | Barbora | 
| 18. | Grul´ | Lukáš | 
| 19. | Hampejzová | Lenka | 
| 20. | Klučina | Viktor | 
| 21. | Komůrka | Richard | 
| 22. | Nehasil | Vojtěch | 
| 23. | Souček | Dominik | 
| 24. | Staněk | David | 
| 25. | Štroblová | Klaudie | 
| 26. | Vencl | Dominik | 
| 27. | Vojtíšková | Barbora | 
– zobrazeno 1071x
							
                                    
